۱۳۹۵ اسفند ۹, دوشنبه

اوه پرول


اوه ترولتاریای من!
گاییدم رویش
زاییدم زیرش!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مرا ب

  مرا برده‌ا‌ند و من هنوز اینجایم مرا مرده‌ا‌ند و من هنوز اینجایم مرا نصفه‌نیمه خورده‌ا‌ند و من هنوز اینجایم نگاه کن! برده‌مرده‌نصفه‌نیمه‌خو...