۱۳۹۵ بهمن ۱۷, یکشنبه

ثریا‌


ثریا‌ی کجِ ما بیش از این تا‌بِ معمار‌هایِ سمّی ندارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مرا ب

  مرا برده‌ا‌ند و من هنوز اینجایم مرا مرده‌ا‌ند و من هنوز اینجایم مرا نصفه‌نیمه خورده‌ا‌ند و من هنوز اینجایم نگاه کن! برده‌مرده‌نصفه‌نیمه‌خو...