۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

جشنِ اشغال، نه استقلال


آنها نه تنها فلسطین، بلکه کّلِ غرب را هم، در عرصهِ دیپلماسی، سیاستگزاریِ اقتصادی‌نظامی و بدتر از هر چیز در هنر و فرهنگ(در این سه دههِ گذشته) اشغال کردند و از آن یک چیزِ دو پولی‌ِ زودگذرِ پوکِ بی‌ معنی‌ ساختند!
به خواستِ آنها یکدفعه مهم‌ترین مساله در غرب گی‌-لزبین و ازدواجِ آنها شد! چند سال پیش هیلاری کلینتون نه گذاشت و نه برداشت و گفت: حقوق گی‌ و لزبین همان حقوقِ بشر است!
لحظه‌ای تصور‌ش را بکن اگر جای گی‌ و لزبین را با فلسطینی عراقی افغان سوری و لیبیایی به جا کرده بود!
چه زلزله‌ای می‌‌شد!
فیلسوف‌هایشان مردِ سلحشور و چیرگی‌جوی غربی را به درستی‌ زیرِ ذره‌بین گذاشتند و هم‌هنگام چشم بر بر‌آمدن ژنرال‌های نازی‌خوئی چون موشه دایان و دیرتر آریل شارون بستند!
در هر جای جهان مردمان را به بیزاری از کشورِ خود و قبیله گرایی یا جهان‌وطنی تشویق کردند و خودشان به خاطرِ آن یک تکه سرزمینِ دزدی خونِ ملتی بیچاره و بی‌ پناه و بی‌ دفاع را به مدتِ هفتاد سال بر زمین ریختند و می‌‌ریزند!
مردِ متعارفِ آمریکایی‌(بخوان مدلِ جهانی‌ِ انسان) را تنها به عنوانِ گی‌ِ چاق یا لاغرِ احمق و مسخره‌ ای که فقط به فکر پیش و پس‌اش است نمایاندند و مردِ هترو را کسی‌ چون قهرمانِ فیلمِ "امریکن هیستوری"جلوه دادند:یک نئو نازیِ تمام عیار با نشانِ سواستیکا بر سینه!
به مدت شصت‌هفتاد سال انسانِ عرب و به طورِ کلی‌، انسانِ خاور میانه‌ای را که پیشتر در فیلم‌های اروپایی‌(شیکا بیانکا:شیخِ سفیدِ فلینی)و حتا آمریکایی‌(بن هور)یک آدمِ  خوشرو و بخشنده و با همت و به طور کلی‌ رمانتیک بود تبدیل به موجودی زشت، وحشتناک زشت، موذی، بدخواه، اهریمنی و خشن، بسیار خشن، که همیشه با بمب و مسلسل و ریش و پشمی کثیف آمادهِ کشتنِ سفید‌ها و یهودی‌های معصوم است کردند و در سینیِ تماشا‌ی جهانیان گذاشتند!
از آن طرف بهترین، زیباترین، جوانمرد‌ترین، فداکار‌ترین و دانا‌ترین شخصیت‌های فیلم‌ها و نمایش‌ها از دم یهودی از آب در‌آمدند! روی زنِ آمریکایی‌ خط کشیدند و با خرده‌فرهنگی‌ آفریده با تن‌ و منِ زن‌های یهودی برای او الگویی پلانت‌هالیوود‌ی ساختند!
از انسانِ سیاه و لاتینو‌ی آمریکایی‌، موجودی معتاد، قاچاقچی، قاتل و بی‌ عاطفه ساختند و پرداختند و موسیقی‌های سرشارِ آنها را از درون تهی کرده و مبدل به پاندورا باکسِ نفرت و دشنام و زن‌ستیزی و گتو‌بارگی کردند!
 آنها هراس‌انگیز‌ترین‌ترین سازمان‌های مافیاییِ آمریکا(کوشر‌نوسترا، موردر کو-با رهبریگنگستر‌های خون‌آشامی چون "مه‌‌ یئر لنسکی" و "باگزی سیگال":کاشفِ فروتنِ لاس وگاسِ مقدس)را راه انداختند و چهار تا سیسیلیِ چاقو‌هفت‌تیر‌کشِ کنترل‌شده را به عنوانِ سران مافیا‌ی آمریکا معرفی‌ کردند!
روی همه فرآورده‌های خوراکی"تکسِ کوشر"گذاشتند! نگاه کن روی بستهِ سریالی که میخری یا هر چیزِ دیگر، ببین آن علامت "یو، میانِ دایره"یا "کی‌" یا "سی‌ او آ‌ر ۱۰"چه معنی‌ ای دارد!شورا‌ی رابای‌های یهودی، که یک تراستِ مالیِ شوم است هر سال نزدیک به دویست میلیارد دلار از من و تو و همهِ مردم غیرِ یهودی جهان، کوشر تکس می‌‌گیرد!
("یو، میانِ دایره"یا "کی‌" یا "سی‌ او آ‌ر ۱۰"ویژهِ همین باجگیری مافیایی است!)
به چه دلیل و حقی‌؟ این پول‌ها کجا می‌‌رود؟ چرا می‌‌رود؟ دیوارِ گردِ شهرک‌های آپارتاید‌نشان و به طور کلی‌ گردِ مردمِ و سرزمینِ پاره‌پارهِ فلسطین چگونه ساخته می‌‌شود!
خرجِ هنگفتِ آنهمه ولخرجی در پروپاگاندا‌ی صهیونیست‌ها در سطحِ جهان، سرانجام باید از جایی‌ تهیه شود!
آمریکا تا کنون یک تریلیون و دویست‌سیصد میلیارد دلارِ ناچیز خرجِ اسرائیل کرده!
به بهای ویرانی خودش و بی‌ اعتنایی به نزدیک به پنجاه میلیون آمریکایی‌ زیرِ خطِ فقر از هر رنگ و نژاد‌ی!
دیر نیست آن ‌روزگاری که اینفراستراکچرِ آمریکا دیگر رشکِ چشمِ جهان سومی‌ها نباشد!
صهیونیست‌ها شانس آورده‌اند که در کنارِ برانداز‌های واقعی‌، دشمنانِ کثافتی چون جیم‌الفی‌ها یا برخی‌ دیگر از دروغ‌پرور‌های اسلامیِ در قدرت، و همینطور نئو‌نازی‌ها دارند و می‌‌کوشند که همهِ دشمنانِ خود را از همان قماش به شمار آرند اما این کار دیگر ممکن نیست!
اسرائیل روز بروز رسوا‌تر و منزوی‌تر می‌‌شود و ماشینِ تبلیغاتی‌اش دارد به روغن‌سوزی می‌‌افتد!
غرب هم دیگر همان غربِ گیلتیِ کون‌مذهب نیست و مردمِ بسیاری دارند به اسرائیل و صهیونیسم  اشغالگرِ جهان دندان نشان می‌‌دهند!
این جنگ‌ها را از قرن نوزدهم تا کنون آنها دارند سازماندهی مالی‌نظامی می‌‌کنند!
نگاهی‌ به لیستِ مهم‌ترین مشاور‌های سیاسی‌نظامی پنتاگون در دو سه دورهِ گذشته بکن! 
سر‌ی به لیستِ نیو‌کانها‌-هاوک‌ها(کابال)بزن!
بیشترِ آنها پیشتر ترتسکیست بودند!
بله!
تروتسکیست و با یکی‌ دو استثنا(صهیونیستِ غیرِ یهودی)از دم یهودی!
نامِ ایروینگ کریستول که پسرِ جنگ‌افروز‌ش بیل کریستول از خونالوده‌دستانِ جنگِ عراق است را سرچ کن!
آنها با هیچکس در جهان تعارف ندارند و با دشمنانِ خود چون کرم و پشه رفتار می‌‌کنند!
چرا باید با آنها تعارف داشت!
اسرائیل دشمنِ صلحِ جهانی‌ است!
جنگِ ما با آ‌لِ صهیون و متحد‌های نئو‌لیبرال‌اش دارد به اوج‌های هولناک می‌‌رسد!
روز و ساعتِ این دژخویان نیز فرا خواهد رسید!
سقوط ستارهِ تخمیِ داوود که هیچ ربطی به دین و آئینِ یهودی‌های محترم ندارد و بر‌ساختهِ همین یکی‌ دو قرنِ گذشته است...سوخت و سوز ندارد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

باغ‌وحشی که شرنگ سروده است

  خانه  >  خاک  >  شعر  > باغ‌وحشی که شرنگ سروده است تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید      درآمدی بر اشعار حسین شرنگ و شعرخوا...